Porudžbine

Efikasno upravljanje porudžbinama je kao efikasno upravljanje budućnošću. Sa jedne strane upravljate očekivanjima kupaca, a sa druge sopstvenim očekivanjima. Pomirite ova očekivanja kroz Balans!

Porudžbine kupaca

Sistem upravljanja porudžbinama kupaca u svakom trenutku daje informaciju o tome šta su vaši kupci poručili, šta je od toga isporučeno, a šta će tek biti isporučeno.

Porudžbine dobavljača

Upravljanje porudžbinama dobavljača nudi mogućnost da u svakom trenutku znate šta se dešava se vašom poručenom robom kod svakog dobavljača.

Sistem rezervacija

Šta je slobodno, šta je rezervisano, a šta se može prodati iako je rezervisano? Sistem automatski nudi informacije za svaki artikal, uzimajući u obzir ugovorene uslove isporuke i količina.

Jedinstven sistem upravljanja rezervacijama

Da li vam se ikada desilo da prodate rezervisanu robu za jednog kupca drugom kupcu? Da li vam se desilo da prodaja nema informaciju od nabavke šta i kada stiže od robe? Da li proizvodnja stoji zato što porudžbine dobavljača nisu stigle na vreme? Na ova i slična pitanja odgovore možete pronaći u Balans sistemu porudžbina. Informacije o slobodnim, rezervisanim i naručenim količinama omogućavaju vam da u svakom trenutku i za sebe i za svoje kupce imate pravu informaciju.

Automatska obrada porudžbina

Odakle god da porudžbine stižu Balans nudi automatsku obradu porudžbina. Jednostavnim sistemom razmenite porudžbine sa kupcima i dobavljačima i preuzmite od njih povratnu informaciju o statusu porudžbine putem ekternih sistema nabavke.

Povezivanje sa eksternim sistemima nabavke

Elektronsko poslovanje se danas podrazumeva. To znači da vaš informacini sistem "zna" da komunicira sa eksternim sistemima vaših kupaca i dobavljača. Zbog toga smo u Balans ugradili mogućnost povezivanja sa bilo kojim eksternim sistemom kako bi svi procesi u kompaniji imali najmanje moguće vreme trajanja. Na taj način, efikasno koristimo mogućnosti koje nam na raspolaganje stavlja savremena tehnologija. Preuzmite od dobavljača stanje vaših porudžbina, i pošaljite kupcima istu informaciju. Ako još sve to stavite na B2B portal, troškovi se mogu drastično sniziti.

Primenom sistema rezervacija na našem B2B portalu omogućili smo našim kupcima da imaju sve informacije onda kada im trebaju. Dodatno, uštedeli smo vreme komercijalne službe i preusmerili ga u pametnije i lepše stvari!

Dragan Jovanović 
Direktor MFK
  • Ključne prednosti
  • Porudžbine - detaljno
  • Automatska obrada porudžbina kupaca i dobavljača
  • Izvoz podataka o porudžbinama u eksterne sistema kupaca i dobavljača
  • Svi podaci o slobodnim, rezervisanim i naručenim artiklima i količina na jednom mestu

Želite da saznate više?

Zakažite konsultacije ili prezentaciju i na sastanku ne dužem od 60 minuta pokušaćemo da vidimo ima li smisla uspostaviti saradnju. Obećavamo da ćemo sa Vama podeliti iskustvo koje imamo, a vi procenite da li je to iskustvo za vas značajno!

Naši klijenti