Podrška za hardver – obaveza ili izbor?

Ako korisnik ima bilo kakav problem sa našim programom Balans (mini, office ili pro) velika verovatnoće je da će nas zvati i tražiti pomoć. Ipak, često se dešava da problem uopšte nema veze sa programom već sa računarom, mrežom ili operativnim sistemom i tada dolazimo do ključnog pitanja iz naslova da li je podrška za […]

Opširnije...

Zašto bi trebalo da imam ugovor o podršci?

Tehnička podrška – kada vam ne treba deluje suvišno, ali kad vam zatreba bilo bi dobro da može odmah da reši problem. Kako pomiriti ova dva na prvi pogled dijametralno suprotna stava? Kako razrešiti stari problem percepcije IT-ja kao oni što „ne rade ništa kada sve radi“? Zašto da plaćam bilo šta kad radi? Da […]

Opširnije...

ERP i daljinski pristup: mogućnosti, način rada i prednosti

ERP je temelj digitalnog doba. U tome više nema nimalo sumnje. Daleko iza nas su dani ručno ispunjavanih dokumenata, traženja fascikli po fiokama i brisanja prašine s registratora na policama. Danas, više nego ikada ranije, način poslovanja podložniji je promenama u sve bržem i tehnološki naprednijem svetu.  Adekvatno odabrana tehnologija za poslovanje može da učvrsti […]

Opširnije...
1 2 3 5