Zašto bi trebalo da imam ugovor o podršci?

Tehnička podrška – kada vam ne treba deluje suvišno, ali kad vam zatreba bilo bi dobro da može odmah da reši problem. Kako pomiriti ova dva na prvi pogled dijametralno suprotna stava? Kako razrešiti stari problem percepcije IT-ja kao oni što „ne rade ništa kada sve radi“? Zašto da plaćam bilo šta kad radi? Da […]

Opširnije...

ERP i daljinski pristup: mogućnosti, način rada i prednosti

ERP je temelj digitalnog doba. U tome više nema nimalo sumnje. Daleko iza nas su dani ručno ispunjavanih dokumenata, traženja fascikli po fiokama i brisanja prašine s registratora na policama. Danas, više nego ikada ranije, način poslovanja podložniji je promenama u sve bržem i tehnološki naprednijem svetu.  Adekvatno odabrana tehnologija za poslovanje može da učvrsti […]

Opširnije...

Kako koristiti društvene medije za posao?

Društvene mreže poput Linkedin-a, Facebook-a, Twitter-a i ostalih manje ili više poznatih su preplavile svačije poslovno okruženje. Sa blizu 1.5 milijardi dnevno aktivnih korisnika Facebook je postao vrlo relevantna platforma za komunikaciju kako privatnu, tako i poslovnu. U tom svetlu, odlučili smo se da istražimo na koji način se potencijal društvenih mreža može upotrebiti u poslovne […]

Opširnije...